Jobb

2013-05-14
13:02:54
Igår låg jag och sov när min mobil ringde. Det var en tjej som ska bli min vikarie tydligen. Hon skulle med mig på jobb idag så det blev hon. Vi jobbade å min mobil ringde så jag svarade eftersom jag glömt stänga av ljudet. Var en kille som sa att han ville ge mig jobb. Som vikarie å sa att han har 8 timmar i maj redan som jag ska ta. Så jag sa givetvis ja. Vikarie är ju iaf alltid något. Så nu har jag bara 3 jobb så va + en aktivitet genom arbetsförmedlingen. Nej mitt liv är inte alls fullt upp. Vila kan man göra när man är gammal. Sen är jag ju på gymmet 3-4 dagar i veckan oxå och resten av tiden går till lilleman.
 
Men nu sitter jag här och är irriterad på KILLAR! Okej hör här det är en kille som lagt till mig på skype. Han fattar inte nej. Och han ger sig fan inte. Sen är det ju det där med alla upptagna killar som raggar och man känenr bara dra åt helvete liksom. Finns det nån BRA kille där ute så kan ni ju berätta vart?!
Postat av: madelene

hittar du nån så säg till, så man inte tappar tron på mänskligheten liksom :P

Svar: Jag lovar att säga till :D
majeca.blogg.se

Kommenterat -  Datum: 2013-05-15 Klockan: 09:37:18     URL: http://sakerjagvet.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?