Dags igen :)

2013-05-21
19:32:00
Vart har tiden tagit vägen? Den liksom bara flyger iväg känns det som.
 
I lördags jobbade jag på Rajjens. Brorsan blev med mig dit och satt och snackade lite skit innan folket kom. Sen kom en tjej dit och snackade med oss lite sen gick hon och brorsan hem och folket började släntra in på krogen. Det var helt klart mer spel än jag trodde.
 
I måndags så var jag ju med tjejen på jobbet igen för lite extra timmar. När vi kom till det sista stället så såg jag en av mina spelare. Som för övrigt inte kände igen mig förrän han fått stå och fundera ett tag. Lite mindre alkohol nästa gång kanske? ;) Sen efter jobbet var det dags att gå ner till Miroi och sätta sig och göra absolut inget. Arbetsförmedlingen vill ju att jag har en aktivitet utöver mina 3 jobb så då skickade dom dit mig. Man kan liksom komma och gå som man vill. Det verkar inte vara någon som bryr sig.
 
Idag så var det äntligen dags för sovmorgon. Fick sova till 8 nämligen å de har ju inte hänt dom senaste dagarna ;) Efter jobbet var det dags för Miroi igen. Det roligaste idag (När man är supertrött som jag var då) var helt klart brandlarmet. Framför mig sitter det en kille som spelar så hög musik i hörlurarna att jag hör den klart och tydligt. Bredvid mig sitter brorsan som för övrigt oxå går på miroi. Brandlarmet startas och det låter givetvis väldigt väldigt högt och alla går ur sina rum å ställer sig i korridoren och funderar på om det brinner eller inte. När larmet är avstängt sätter sig dom som gått ur sina rum. Jag säger till brorsan att han framför inte verkar ha hört nåt så brorsan drar till sig hans uppmärksamhet genom att vifta händerna framför honom och han tar ut hörlurarna. Brorsan frågade om han hörde larmet. Han tittar sig omkring och säger nej vilket larm? Brorsan sa att brandlarmet gått och killen svarade ja men folk sitter ju iaf kvar så då är de lugnt typ. Då säger jag att om vi gått så skulle han bara tro att vi gick ut på en rökpaus och det sa han ju att han skulle trott. Och hade det nu brunnit så hade väl alla fått panik och börjat rusa omkring så ingen hade väl tagit sig tiden att berätta för denna killen att du det brinner. Jag satt ju och gapskratta under samtalet. Stackars sate :D
 
Idag fick jag även ett telefonsamtal från schema telefonen på helgjobbet då. Hon undrade om inte jag kunde åka till karlstad på torsdag och jobba på jaguar. Och jag sa ju givetvis ja för man måste ju testa lite nytt här i livet. Sen upp på fredag morgon och jobba hela dagen sen hela natten och sen natten på lördag. Fullt upp :D
 
Nu sitter jag och väntar på den där jävla tvättmaskinen som tar typ 2 timmar på snabbaste programmet. Sen ska jag hänga upp den och diska. Sen ska jag nog faktiskt se en film =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?