Tröttsamt

2012-11-11
20:18:12
Sitter och är lite irriterad på saker och ting.
För det första kristna människor som talar om hur bra gud å jesus är och allt men ändå dricker dom alkohol och leker med killar. Okej inget illa om kristna men är man kristen ska man väl ändå följa de?
Sen alla som bara spyr negativ gall på varje statusinlägg som kommer på facebook.
Trött på alla killar som inte kan komma på något eget utan använder samma gamla fraser som alla andra.
Och btw så känner jag mig inte längre hemma här.
Känns som att jag förlorat kontakten med många av dom som jag trodde stod mig nära.
Jag ska skaffa nya vänner.
Där kanske dom uppskattar mig trots att jag hela tiden måste ta hänsyn till Liam först.
Och jag ska börja renovera Hallen denna månaden, Sen Liams rum, köket och stora rummet.
Vill vara färdig med allt innan april då jag fyller år.
Och i sommar ger jag mig själv körkort i present för de känns som att jag börjar bli redo för det steget.
Men allt är ju faktiskt inte illa i mitt huvud.
Dessutom har en kille fastnat i mitt huvud och det stör mig för han är helt enkelt inte värd det.
Så nu ska jag börja dejta oxå för att någon gång ska jag nog hitta någon så nu får jag se vad som finns.
Tacka och ta emot vet jag!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?