Utbildningshelg

2012-05-13
14:02:00
I fredags så hade jag ett utbildningspass med den nya killen som ska börja på mitt ena jobb. Det var mitt första utbildningspass så de var ju lite nervöst ;) Men han klarade det fint. Sen när vi slutade fick vi stå och torka marker i 1 timme och 40 minuter. Tur man inte gör det varje kväll =)

I lördgas så åkte jag och Sandra en tur till Charlottenberg för att köpa en matta men mattan var slut och fanns bara i blått och rött å de vill väl inte jag ha =) Sen tog vi en tur på centret och sen åkte vi till stan och tog oss en pizza =) Sen var det dags att ha ett utbildningspass med den nya tjejen som ska börja. De var lite mer att hålla koll på där men hon skötte sig fint =) Man märker ju tydligt skillnad på fredagar och lördagar. Hade en spelare som satt och tafsade på mig, och en tjej som tafsade och en annan kille som pussade mig på munnen. Som sagt de finns folk till allt ;)

Idag är det söndag och jag ska mysa med film och onyttigheter =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?