Helgens bravader =)

2012-05-30
15:16:44
I fredags efter att Liam lagat sin cykel med plastverktyg så gick vi till syrran och Christian för att grilla. Liam lekte med alla barnen på gården så han åt bara en halv korv med bröd. Fast han äter ju inte annars heller så. Var väl där några timmar innan vi gick hem. La Liam direkt och sen kom Iris. Hon kom och såg lite film med mig å så åt vi chips, ostbågar och cola. Såg på en film där läkare botade kvinnors hysteri med att fingerpulla dom. Ja de var ju inte direkt en bra film. Men vi hamnade i säng sent efter lite snack.

I lördags kom ju givetvis lilleman och väckte oss tidigt. Iris var väl inte lika van som jag ;) Vi tog med oss Liam ner på stan för att se Jössefröjda. Träffade mamma och sanna vid linedansen så Liam sprang mellan oss och dom. Sen skulle iris prova nya skor så jag sa till mamma att vi kommer snart. Liam stannade med dom å när iris var färdig på affären var min son och hans mormor spårlöst försvunna. Så vi gick till två andra butiker. TILL SLUT hittade iris ett par skor. Alltså 3 butiker på 2,5 timme. Och massa sms från mamma som sa att min son saknade mig. Mötte mamma och Liam på stan och tog med Liam för en ansiktsmålning.  Han ville vra en kossa. Men när vi väl kom dit ville han inte bli målad. Ställde oss i kön för ett ballongdjur. Iris blev lite avundsjuk på honom så jag tog ett djur till henne med. Hon valde fjäril å Liam valde en hund. Sen träffade vi mamma igen. Kollade på raggarbilar å sen tog mamma å sanna med sig liam hem å jag och iris handlade å satte oss med en glass i solen sen gick vi hem. Väl hemma gjorde vi oss i ordning å sen gick vi till emelie. Vi blev sena pga Iris nya skor. Iris hade skavsår å tejpade alla sina tår innan vi gick hemifrån ;) Emelie bjöd mig, Iris och Carro på Limemarinerad kyckling, Hasselbackspotatis sås. Supergott var det så eloge till Emelie =) Sen när dom tre började bli lite fulla och snacka sex var det dags för mig att gå till jobbet å lära upp den nya tjejen igen. Å de var så dött där HELA kvällen. visst var några få som spelade men inte så många. Efter passet drog vi med oss några på efterfest. Brorsan däckade så fort vi kommit till emelie och simon däckade en stund han med. Det roligaste på efterfesten var rikard som terrade en viss person med oliak sexkommentarer som körde du ketchupen? Fick du blåsa i trumpeten? osv han körde typ 20 olika saker i rad så var lite svårt å hänga med på alla hans liknelser men kul var det =) och så var det nån typ som skickade sms till mig. Lite nyfiken på att veta vem han var? Framåt sex tiden beställde Simon taxi för att kunna få hem brorsan och eftersom simon bor ganska nära mig åkte jag och iris med dom. Taxichauffören sa inte mycket när vi försöker stuva in en chrille som knappt rör sig. han kanse var van. Efter att vi fått in brorsan i huset så gick jag och Iris hem. Gick en väg vi aldrig gått men hem kom vi =) Sen snackade vi lite skit å somnade =)

I söndags så vaknade jag vid 10 å låg å vänta på att iris skulle vakna. Till slut blev jag så hungrig att jag väckte iris 13.40 å frågade om vi inte kunde gå till pizzan å käka mat. De kunde vi men hon skulle göra sig i ordning först å de tog ju sin lilla tid. Sen ringer min son till mig å säger mamma kom ut jag är hemma nu ju. Så var bara ta med ungen till pizzan. Vi satt ute å när vi ätit upp sprang Liam in med allt så folket där inne satt å berömde honom för hur duktig han var å så log dom mot honom min lilla charmör =) Han fick 4 klubbor för besväret så dom var väl nöjda att dom slapp springa ut å hämta de själva =) handlade lite och gick hem. Iris blev hämtad och jag och liam gjorde inte så mycket mer än tog en tidig kväll ;)

Här ska det ligga några bilder från helgen men då min älskade unge gjort sönder min datakabel så ligger bilderna fast i min kamera ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?