Christian tycker jag är en underbar kompis! Eller hur?!

2012-05-08
20:17:51
Det tycker han eftersom jag gör det här för hans skull. Han klagar alltid på mig när han anser att bloggen behöver lite nya inlägg. Allt för att han ska ha nåt å göra. Men jaja han får väl läsa då ;)

Idag har jag jobbat första dagen på Nektab. Var bara tre hundar där idag. När jag var där på introduktion förra veckan var de typ 7 hundar där :) Jag har nämligen fått ett jobb där med. I juni får jag ett på Beijer å i Juli får jag på kronan. Så de kommer lite småjobb framöver =) Igår fick jag lönebesked från det ena jobbet och jag fick mer än jag brukar få. typ 1000kr mer än vanligt =) Sånt gillar vi. Idag fick jag lönebesked på det andra jobbet och jag brukar inte kolla så noga. Kollar antal timmar och vad jag får utbetalat så jag blev ju ganska chockad när jag får utbetlat lika mycket som 3 månadslöner. MEN det visade sig bestå av största del semesterersättning. Och nu snackar vi inte 15000kr löner utan jag jobbar ju bara 30-40 timmar i månaden på det jobbet ;) Men det är mycket pengar för mig som kommer nog gå till en ny dator =) Idag fick Liam cykla till affären för första gången. Anledningen till det är att jag köpte en cykelhjälm till han igår =) Så för första gången gick det ganska snabbt till affären och hem =) När vi kom hem la vi oss i min säng å sov 1,5 timme sen var det dags att gå upp och göra lite mat. Men nu ska jag slänga lilleman i sängen och se om jag orkar städa lite grann kanske eller om de får vänta ännu en dag. Sen är det Desperata hemmafruar och GCB sen sängen =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?