Lite ledigt =)

2012-03-26
18:19:09
Fredrik frågade om han kunde ha Liam fredag till söndag å eftersom vi kommit överens om att han ska ta en helg i månaden kunde jag inte säga nej fast att jag var ledig från jobbet i fredags. Så när Liam blev hämtad i fredags så var jag både jobbledig och barnledig så jag tänkte gå ut. Men alla mina kompisar jobbade eller var sjuka så till slut fick jag tag på Jana som var på fest så jag sa att jag nog skulle dyka upp på festen. Gjorde mig lite mat å fastnade framför tvn. Skickade även till min bror som var ute.Han var på samma fest som Jana. så jag sa igen att jag nog skulle dit då. Så duschade jag å fastnade framför tvn igen. Till slut ringer brorsan å säger att klockan är nio kommer inte jag snart? När jag skickade med Jana var ju klockan knappt sju :D Tog min alkohol och traskade iväg. Kommer upp för backen å känner att klacken på skon gick av. Var första gången jag använde skorna så jag ringde å sa att jag blir sen för jag måste byta skor. Gick hem barfota å tog på mig andra skor och det var både bekvämare och gick fortare =) Jana mötte mig eftersom jag inte visste vart det var. Kom fram å de var en del på festen. Efter ett tag gick vi till The roof och dom hade ett band där. Sen gick vi till mulan, rajjens och mulan igen. Sen blev det timmys och hem till fredrik och hem. Det var en rolig kväll även om jag tydligen inte var ute med några tjejer för Jana åkte hem innan the roof och där blev vi av med eliza och unni med så var bara några grabbar var som oxå blev mindre och mindre ju längre in på kvällen vi kom.. Och jag tog bara två bilder. En på andreas i baren och en på brorsan som inte fastnade på bilden :p
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?