Förändringar

2012-03-26
18:29:46
Känner att jag vill förändra så mycket. Jag ska börja nästa månad med att spara alla pengar. Jag är ganska slösig av mig. Ska bara betala räkningar och köpa mat sen ska jag lägga undan typ allt som är kvar. Varför? För att jag måste ha massa nytt. Jag vill ha ett hem som är mitt. Jag har fått typ allt i min lägenhet och jag trivs inte med det för fem öre. Jag vill köpa nåt som är mitt. Så att det känns som jag vill ha det. Jag vill bli en bättre människa och jag vill förändra mig så ska även börja träna mer regelbundet i april. Jag får tillbaka en trevlig summa på skatten och sen får jag ju semesterersättning. Och från och med i juni har jag jobb varje dag. Inte mycket jobb men blir mer pengar iaf. Jag ska göra så mycket förändringar så jag vet inte vart jag vill börja. Men måste orka bry mig. Måste orka förändra det jag inte vill ha. Måste göra allt som jag vill. Men det får ta den tiden de tar.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?