Nationaldagen

2012-07-05
21:59:21
På Nationaldagen tog jag med mig min vackra underbara son på tipspromenad i sågudden pga att min kompis emelie var med och anordnade detta. De var nån fråga jag inte kunde å frågade Liam om han kunde å han sa att de var det osv. Visste inte om han hade rätt eller inte men skrev ändå de han sagt. Var det nån fråga han inte visste sa jag att han fick välja på 1 x eller 2 å vet ni vad? Det visade sig att han hade alla rätt =) Vem som vann skulle komma i tidningen å efter en vecka så kom det i tidningen att Liam vunnit å att man skulle hämta priset. Men det hade jag totalt glömt bort att göra. Så i onsdags ringde Emelie och berättade att hon hade hans pris med sig. Han vann fotbollsmål, fotboll och en pump =) Efter tipspromenaden lekte vi i lekparken å sen gick vi hem =)
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?