9 Juni fest hos mig

2012-07-05
22:24:42
Drog ihop en fest hos mig. Jag har inte min mobil på hela kvällen å sen ser jag att jag fått ett sms att jag ska öppna porten. Där stod Patrik. Hade ingen aning om att han skulle komma men han sa att jag skrev med han. Det visade sig att både brorsan och Simon hade suttit å smsat med min mobil. Väldigt bra koll jag har liksom. Eftersom Patrik skulle hem oxå så var han nykter. Sandra var oxå nykter så hon körde ner ett gäng på bryggan före nio för att dom skulle slippa visa leg å betala. Brorsan har inget leg då han tappat det så han fick inte komma in och emelie var för full för att komma in så vi fick åka hem igen. Strax efter att vi kommit hem däckade Emelie på toan så brorsan bröt sig in å några fick hjälpa honom att lägga henne i sängen. Jag, Iris och Sara bestämde oss för att gå ner till bryggan för vi ville ju se Norlie & KKV å dum som jag är lät jag dom andra vara kvar då det var folk jag litade på. De var Lina, Linda, Brorsan, Simon, Fredrik, Patrik och Emelie kvar. Vi hade skitkul på bryggan. Träffade lilla Matti. Å så kommer det fram en kille till mig å säger hej jezzica. Han såg mitt undrande ansikte å sa du känner inte igen mig va? Så lätt att läsa är jag =) Han sa att inte ens min bror kände igen honom då dom tydligen träffades på jobbet när han slutade å brorsan började. Så då fick jag tillbaka fattningen å frågade men vem är du då?Kunde nästan sjunka genom jorden när han säger vem han är. Då vi har lekt sen vi var små eftersom våra mammor var bästa kompisar när dom var unga. Men har inte sett han på massa år så han förstod =) När krogen stängde träffade vi han igen. Han satte sig på ett staket å vi såg hur han började ramla så både jag och sara slänger oss fram men hinenr inte ta honom före han slår bakhuvudet i asfalten å började blöda kraftig näsblod. Hans tjej sprang och hämtade bilen å vi stuvade in honom där. Han åkte direkt hem å några dagar senare fick vi veta att han var okej å inte hade några men ;) Iaf så gick Sara, Alex, Jag, Iris, Italienaren hem å Patrik satt ute å väntade. Emelie hade vaknat och gått hem hon ringde när vi var på krogen. Även brorsan ringde när vi var på krogen och sa att dom andra skulle dra ner till Rajjens. iaf när vi andra kom hem ställde sig sara och Lagade Stuvade Makaroner och falukorv till oss =) Sen körde Patrik hem Sara och Alex. Så satt jag och patrik å snackade när han kom tillbaka. Vad iris gjorde? de vill ni inte veta. Sen strax efter fem slängde jag ut Patrik å tvingade Iris att lägga sig för jag kunde knappt hålla ögonen öppna =)
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?