14 Juni Lillebrors student =)

2012-07-05
22:39:22
Min älskade Lillebror har nu blivit så stor att han faktiskt tagit studenten. Och han hade både MVG å VG de trodde man inte om honom. Stolt över min lillebror <3 =) Iaf så åkte jag och Liam med Milli och Meline till utsläppet. Där fick jag äran att hålla i skylten med bilden jag valt å min bror sa som jag anat att jag skulle få stryk för att jag valt den bilden som jag lovat att inte visa =) haha Sen åkte jag och Liam med mamma och Tommy hem direkt å bäntade på folket. Alla var där när Studentbilen kommer hem å dom hängde ut genom rutan å gapa och skrek. Jo Dennis Mammas killes son tog oxå studenten så de var dom två vi firade ihop då =) Sen efter kalaset åkte jag och Liam hem med Gudrun å Liam stöp i säng direkt trött och utsliten :)
 
Dagen efter var vi och kollade på paraden. Mammas kamera strejka precis när brorsan kom så han stannade mitt i tåget för hennes skull så hon fick en bild.Han hatar att vara med på kort å ändå stoppade han hela tåget för att ge sin mor en bild =)
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?