Sjuk :(

2012-01-16
17:00:13
Strax innan jag gick till jobbet i lördags blev jag sjuk. Blev värre å värre på jobbet. Ganska skönt att det inte var så mycket folk ute. När jag var på väg hem slog sjukdomen in totalt å jag fick sån huvudvärk att jag såg suddigt. Men kom hem välbehållen å tog en treo sen gick jag och la mig. Vaknade av att någon stod å bankade på plingade på dörren som en jävla idiot. Var Micke å hans tjej som kom för att lämna mina filmer han lånat. Gick å la mig igen å vaknade av att det knackade. Gick upp å tog emot min unge som kom hem. Det första Liam frågade mig var om jag var trött. Sa att nej jag är sjuk å han svarade det går bra vet du mamma. Så charmig liten kille =) Snoret bara rinner å idag är huvudet så fullt av snor att det inte går å tänka å näsan gör ont efter alla gånger jag snytit mig. Men nu är det väl bara typ 3 snordagar kvar innan jag är frisk? =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?