Mysungen =)

2012-01-20
17:41:59
Några nätter nu det senaste så har det inte blivit mycket till sömn. En natt vaknade Liam klockan två å han gick inte å la sig förrän på kvällen igen. Han var ganska trött och sliten kan man ju säga. Han la sig sex så jag la mig strax senare å vaknade vid två av att Liam ligger å pratar och skrattar i sitt rum. sen har vi somnat om. Så har det pågått ett tag nu. Men igår vaknade jag vid 4 å kunde absolut inte somna om. Så jag var uppe å spelade alfapet å städade å allt sånt. Sen lämnade jag Liam på dagis å gick å handlade. Sen var jag hemma å gjorde allt jag kunde komma på att göra för att inte somna. Hämtade Liam på dagis å satt å roade honom. Men klockan sex orkade jag inte mer så jag sa till Liam att jag var skittrött så han fick faktiskt gå å lägga sig nu å ge mig en lång härlig sovmorgon. Liam gick å la sig utan större besvär. Jag somnade direkt jag la mig halv sju. Sov till 4 men somnade om. Sen vaknade jag vid 7 av att någon låg å höll om mig. jag höll på å få panik efter det jag vart med om men när jag kände dom där små fingrarna insåg jag att det var min goa unge som lagt sig hos mig. Sa dock till honom å lägga sig i sitt rum å han stampade argt in på sitt rum. Sen vaknade jag 12.30 av något. Å då ligger min son å sover i min säng igen. Så jag frågade om han var lika trött som mig å han sa ja. Gick upp å gjorde frukost å tog disken. Spelade lite spel å sen gjorde jag middag. Efter middagen handlade jag mat med mamma. Sen tog dom med sig lilleman för att passa honom under helgen. Själv ska jag snart gå å jobba.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?