Fest 17 December

2012-01-15
20:03:01
Den 17 December hade vi fest hos mig. Var några från klassen bara plus några extra kompisar :) Vi gick till Rajjens och festade men jag och Jana tog även en tur till The Roof å spanade. Där var det så knökat att man inte fick plats så vi gick tillbaka till rajjens. Iris sov hos mig. Så vi gick hem å satte på en film. Då kom en kompis hit med ett ragg. Dom gick in på min toa å kom ut 46 minuter senare. Kompisen stönade så högt att vi höjde tvn men blev ändå överröstade så satte på musik väldigt högt klockan tre på natten. Men har iaf inte fått klagomål =) Sen kom Christian hit på ett snabbbesök klockan 6 på morgonen efter jobbet å när han åkte ehm gick vi å la oss så vi var rätt trötta dagen efter. mne kul hade vi =)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?