Torsdag hela dagen

2012-02-23
21:09:26
Igår vann jag en biobiljett för högsta nettot i Januari så tack mina spelare för den kvällen ;) Sen vann jag även en flaska skumpa för att jag ställt upp å jobbat så mycket. En chardonnay men är ju aldrig ledig så den får stå å se vacker ut =)

Gick å la mig 20.00 igår. Trodde jag skulle få sova ut men vaknade 23.33 å kunde inte somna om. Så jag gick å satte mig å spelade alfapet på datorn å gick å la mig vid två igen men somnade inte förrän halv fyra. Sen var det dags å gå upp å lämna Liam på dagis. Vet ni vad jag gjorde efter det? Jo jag gick å la mig igen. Syrran ringde klockan 11 å frågade om jag ville med till stan men sa att jag sov. Halv ett gick jag upp å syrran skickade sms om jag inte ville med ändå så vi gick till stan vid 14 när jag hämtat Liam på dagis. Vi var ute å gick i 2,5 timme. Och Liam gick å kissade på en offentlig toalett för första gången. Nu så är han snart blöjfri va =) När vi kom hem gjorde jag mat å bärde ner alla kartonger till förrådet igen å efter maten började jag städa. Nu är det typ bara dammsuga å skura kvar men det får jag fixa i morgon annars blir väl grannarna tokiga :p
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?