En ny dag

2012-02-22
12:02:09
Oj vad mycket som hänt sen sist. Måste bättre mig. På många saker faktiskt.

I måndags bärde jag upp alla kartonger och sopsäckar från förrådet för att gå igenom dom. Var en jävla massa onödig skit måste jag säga. Hittade skolpapper från i ettan. Inte första ring utan ettan. Oj oj oj vad gammalt. Har slängt mycket och ska sälja mycket. Så är inte så mycket kvar att bära ner. Men som sagt är ju en del ändå. Liams saker han hade när han var liten, barnkläder, mina saker från när jag var liten å sånna saker. Tänkte bära ner det idag faktiskt och städa lägenheten riktig grovstädning.

Idag har jag vart på Färdig betong och jobbat. Sitter här å skriver helt dammig så ska snart gå in i duschen. Klockan 14 ska Liam hämtas på dagis så då hade jag tänkt å hinna bära ner lådorna innan iaf. Sen klockan 16 ska jag ta med mig Liam till Tiki på personalmöte. Jag har vunnit högsta nettot i Januari så ska få pris ;) Skulle även få pris för att jag ställt upp å jobbat så mycket =) Spännande :p

Men nej nu måste jag bära ner lådorna så jag hinner fixa nåt hemma innan lilleman ska hem =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?