På jobbet

2012-04-09
11:29:04
I Lördags var det dags för jobb. Och vid halv elva fick jag sällskap av tre norskar. Två killar och en tjej. Dom spelar för en liten peng å sitter sen kvar och snackar med mig. Sen kommer två svenska tjejer å sätter sig och spelar lite. Sen sitter den ena tjejen kvar och snackar med mig och norskarna. Hon berättar att hon har en sommarstuga här bara som dom hälsar på i och den snygga norsken frågar då vart hon kommer ifrån och hon svarar Stockholm. Vet ni vad han svarar? Stockholm är en fin by. Å hennes min var obetalbar innan hon kopplade att stad för norskar heter by ;) Sen när jag fick spel gick dom iväg. Å jag hade spel typ hela kvällen. Var säker på att det gått skitdåligt för mig men jag hade mer pengar än jag trodde så gick bra på jobbet ändå =) Sen följde Christian mig hem. Eller nej förresten de gjorde han inte eftersom han frös så för första gången så avbröt han följet hemma hos honom och jag fick fortsätta den sista biten ensam ;)

Igår så var Christian här och spelade bingolotto med mig. Det var han som sålde lotten till mig och jag förlorade! Skitlott ;) Men jag bjöd iaf på chips, cola och godis så jag är ju lite snäll av mig =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?