Hujedamej

2012-04-07
12:46:51
Igår åkte min lillskit till sin farfar och ska fira påsk där hela helgen så jag får roa mig ensam. Sen sålde jag 25 plagg til en tjej som ville ha det. Sen handlade jag, lagade mat och såg på två filmer. Sen var det dags att gå t jobbet. Men väl på jobbet verkade klockan stå still. Hade mycket spel och träffade även sandra. Och när jag stängde bordet stod två killar kvar och ragga. Den äldre gubben verkade jag inte bli av med så jag fick liksom säga till på skarpen att nu var jag tvungen att gå. Och den yngre hade lagt t mig på facebook när jag kom hem. Första gången en spelare gr de. Sen såklart följde ju Christian mig hem. Han klaga på att han frös. Men han stod ju bara ute och vänta 35 minuter ;)

Idag ska jag åka t mamma och äta påskmat med mamma, tommy, dennis och brorsan tror jag bara de blir. Lugnt och skönt. Och ikväll blir det jobb igen =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?