Gårdagen

2012-04-04
12:49:48
Igår fick jag veta att jag fick lite extra jobbdagar så nu jobbar jag på torsdag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag :)
Skönt när det blir lite extra. Och den 30 Juni går den odinarie och blir pensionär så från å med i juli jobbar jag varje dag. Inte många timmar men mer än nu iaf ;D Igår tog jag även med Liam och gick bort till Linda och hälsade på henne några timmar. Brorsan kom dit en snabbis oxå. Kul att dom oxå fick se Liams nya trotsiga jag så inte folk tror jag ljuger nu när han inte är den där snälla fogliga ungen mer ;) Men men hoppas inte perioden sitter i så länge. Gick hem vid tjugo över sex typ å var hemma vid sju. Liam fick kvällsmat å åt som vanligt inte upp förrän jag tvingat han att äta iaf en smörgås. Sen gjorde jag äggröra för första gången å de var riktigt gott. Jag kan ju =)

Idag har jag jobbat på det vanliga jobbet och sen skulle jag hem och städa tänkte jag men jag sökte jobb ist å nu ska jag snart gå å hämta Liam på dagis så känns inte som att det är nödvändigt att städa nu när han kommer hem och ändå bara stökar ner. Ungar =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?