De går bra nu

2012-04-11
17:22:12
Idag har jag vart på jobbet och jobbat lite extra medan mamma tog med Liam till tandläkaren eftersom han skulle dit precis samma tid som jag jobba. Så typiskt. Tandläkaren sa att Liam inte längre får äta godis eller gå och småäta mat under dagen. Han får inte dricka saft eller läsk. Han får inte längre använda napp. Så ungen är ju lite arg eftersom han inte får ha napp när han ska sova sen. Men jag fick skjuts till och från jobbet. Och jag har även städad lite halvt i köket. Det har tagit några timmar men de är ju så kul med paus ;D Köpte en ost förut oxå. Dom har ju extrapris på det. Skulle betala 88kr å betalade bara 51kr. Superbra får nog köpa en till =) Å så har jag sålt en del grejer på Facebook. Och jag köpte även 5 böcker som syrrans kille skulle åka och hämta åt mig på fredag =)

Så har jag bestämt mig för vilka ändringar jag ska göra i mitt liv =) Som sagt de går bra nu.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?