Weeee :p

2011-09-28
22:21:10
Ja de blev ju inte så lugnt i lördags som jag trodde att det skulle vara =) Fick in mer pengar än jag nånsin fått så de var ju nice =) På söndag kom min lilleman hem igen. Det första han frågar är om han kan få choklad. Gullungen min :D Under veckan har jag vart på praktiken. Fick även en förfrågan om jag ville bli anställd å jobba tre dagar efter min praktik =) Så hoppas jag får det så blir det lite extra cash ;) Idag var Jag, Iris, Carro, Josefin, Matti och Mojje å lunchade på Rajjens. Bjöd hela klassen men var bara dom som dök upp. Jag bestämde med Iris å Carro att hämta upp dom på vägen ca fem i ett. Kvart i ett skickar Carro och frågar om jag gått än. NEJ :D Sen fem i ett fråga hon igen så jag skrev att jag var på busstation å strax efter skickar mojje å frågar vart jag är. Sist skickar Josefin å frågar om jag snart är utanför. när vi kommer in är Matti där å säger Vad sega ni ör jag har väntat. Så ursäkta mig att jag är längst bort från stan ;) Men kul att vara efterfrågad :P På fredag fyller mamma år. Och Liam ska till farfar. Ringde å pratade med mamma å sa att Liam blir hämtad klockan sex. Sen ringde jag henne lite senare för att prata om Liam å då säger hon men du vet du att jag har kalas runt fem halv sex så Liam får nog bli hämtad här. Jag bara öh nej de visste jag inte tack för informationen liksom ;) Men roland hämtar Liam hos mamma halv sju ist så det var ju snällt =) Blir alltså inget barn på marten så jag kan handla utan att kolla vart han befinner sig :p vet iaf 2 saker jag ska köpa =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?