Skitdag

2011-09-22
22:14:02
Ända sen jag vaknade i morse har jag varit arg, trött och irriterad. Stackars Liam som har mig till mamma en sådan här dag... Liam var iaf uppe å lekte medan jag fortsatte sova. Sen kom han å väckte mig för att säga att posten kommit. Sa till han att lägga det i köket å somnade om. När jag vaknade vid tolv igen så låg min underbara unge bredvid å höll om mig. Han sov. Han hade gått in på sitt rum å hämtat sitt täcke, kudde å vovven å lagt sig hos mig. Vilken underbar unge jag har =) han är verkligen det enda jag lyckats med i mitt liv. Idag känner jag mig helt tom inombords. Känner saker jag inte borde känna. Vill säga vissa saker som jag inte vågar säga. Jag vill inte känna såhär. Vill bara fly. Men det känns inte okej längre. Det har gått för långt för att kunna fly.. Vill så mycket som jag inte kan styra över. Saker som inte är upp till mig.. Fick mitt schema idag med. Jobbar 6 pass i oktober så blir varje helg då med men ledig två fredagar iaf.. Och en ny kurs skulle tydligen startas i mitten av oktober så alla som är sugna på att bli Black Jack dealer kan söka så fort ni kan ;) nej jag ska duscha nu å lägga mig å sova...
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?