Sjukling :(

2011-09-10
18:58:53
I natt jobbade jag på Rajjens. Det var inte livat vid spelbordet kan jag ju säga iaf :p Var så fruktansvärt trött att jag nästan somnade. Kändes så iaf. Men men kom iaf hem till två halvsovandes barnvakter ;) När dom åkt hem så gick jag och la mig. Var så skönt att äntligen få gå och lägga sig efter att ha vart vaken 20 timmar.

Idag vaknade jag av Liam. Han låg å ropade mamma från sängen. Så jag frågade varför han inte går upp själv så tog det några minuter så kom han in tassandes till min säng å la sig. Han låg sär i säkert tio minuter innan han bad om att få se på tv å gick å la sig i fotöljen. Där låg han till halv tolv då han kom å la sig i min säng igen å spydde.. Det var ju bara för mig att kliva ur sängen för dagen alltså. Sen ringde jag mamma å sa att vi inte kommer på kalaset å så ringde jag syrran å sa att vi inte behövde åka med dom. Sen blev det att ta tempen på Liam 39,3 å sen fick han ligga i fotöljen å se massa filmer medan jag tvättade och gjorde korsord. Sen två ungefär så har vi legat i soffan. Han har legat på mig alltså. Inte velat att jag ska gå. Å jag måste säga att Bosse bogserbåt är ju urdålig.. Nu tänkte jag springa in i duschen medan Liam sover. Han har äntligen somnat. Sen ska Brorsan komma och passa Liam medan jag jobbar. Är nog ganska dött idag med.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?