Mysdag med mig själv

2011-09-24
16:16:22
Igår var jag först på kronans å jobbade. Sen gick jag direkt till praktiken.. På lunchen gick jag och handlade lite på konsum å sen hem å lämna det å tillbaka till praktiken. Efter praktiken så gick jag och hyrde 2 filmer å gick och hämtade Liam på dagis. Det är det bästa på dagarna. Hämta lilleman. Han blir så himlans glad den lilla busen =) Sen hann vi nästan precis komma innanför dörren innan mamma kom och hämtade honom. Dom försökte lära Liam att sno med mitt godis hem men det ville han inte göra =) Gav han iaf en påse med bilar så han fick med sig något gott till mormor =) Sen när han åkt så lagade jag mat å satte mig å såg på film å åt lite onyttigheter å bara gottade mig. Sen 20.45 låg jag å sov så gott.. Vaknade 10.30 ca så utvilad är jag idag =) Skönt eftersom jag jobbar i natt. men blir nog lugnt eftersom alla är på rajjens. Sen idag har jag vart hos syrran å busat lite med Meline. Å sen har jag bara städat.. Ska väl dammsuga idag hade jag tänkt. Om jag orkar. Ska nog se en film först iaf å gotta mig :=)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?