Lördag, söndag

2011-09-12
22:39:46
Jobbade ju på Rajjens i lördags med. Det var inte så dött som jag trodde. 00.11 så smällde något utanför rajjens å det fick ju liv i vakterna kan jag säga. dom formligen flög ut från klubben. Men visade sig att det bara var någon idiot som hade smällt en smällare.. Sen en timme senare typ så började ett storbråk precis framför mitt bord så den enda spelaren jag hade då blev knuffad å sölade drink över bordet. Djn slutade spela musik så allt jag hörde var hge mig min keps så slutar jag. Å då undrar man om ALLA domma personerna bråkade över en keps? För det var liskom inte bara fem som bråka.. Kvällen gick hyfsat snabbt iaf. Å när jag kom hem så var båda abrnvakterna vakna.. =) Dom stannade och pratade en stund å åkte sen hem. Och jag la mig.

På söndagen var det mysar dag med sjuklingen. Han spydde två gånger men hade ingen feber eller nåt så de var ju skönt. Vi såg massa film, städade och gjorde korsord.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?