Idag är det måndag =)

2011-09-12
22:53:43
Idag tog jag mig en lång sovmorgon. Gick upp kvart i åtta =) 15 minuter senare var mamma här å Liam vaknade. Mamma skulle passa Liam medan jag var i skolan. Och eftersom mamma kom klockan 8 gick jag 8. Vilket resulterade i att jag kom 5 minuter innan vi började ist för 15 minuter men men =) Vi gick im hur CV ska skrivas å se ut osv. Sen fick vi redigera våra CVn å det tog hela dagen. På lunchrasten hämtade Linda upp mig å vi åkte å tränade. Å sen vart det fort tillbaka. Kom precis när vi skulle börja fast lärarn var sen så gjorde ju inget =) Bara att fortsätta att fila på sitt CV å sen gå hem. Mamma kom och hämtade mig å jag handlade på vägen. Sen tog mamma sina kartonger så dom slapp stå i vägen för mig =) Myste med Liam å gjorde honom i ordning för natten. Sen somnade lilleman gott. I morgon ska Tommy passa Liam för mamma hade andra planer å klassen ska till AMF. Häftigt va? =) Nej kanske inte.. Men sen på onsdag då ska lilleman på dagis igen. Gud vad fort dagarna går nu för tiden.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?