....

2011-09-17
19:48:11
Var helt underbart i torsdags och fredags. Synd att det inte alltid kan vara så..

Känner mig inte okej. Beror inte på att jag är sjuk. Vilket jag faktiskt är. Jag har feber å är förkyld. Men ska ändå ner å jobba snart. Jag vet att man inte bara kan må bra bara sådär. Man måste alltid kämpa för att må bra. Från det att man vaknar till det att man går och lägger sig. Förvånar mig inte om man kämpar när man sover oxå. Har jag något jag vill ha kämpar jag för att behålla det. Men varför ska man kämpa för nåt man vill ha men inte har? Det tar ju bara energin ifrån en å så står man där helt tom.. Man får alltid bara det nästa bästa. Jag nöjer mig med det jag får. Men kan inte ljuga och säga att det inte gör ont. För det gör ont.. Jag känner mer än jag borde känna. Känner mycket mer än jag vill känna.. Jag är sjuk, trött och irriterad. Känner mig utnyttjad för att jag visat mina känslor så öppet.. Det blir aldrig så bra som man vill ha det..

Ska gå ner till konsum å köpa nåt litet jag kan äta på väg till jobbet. Inte ätit idag. men orkar nog inte en hel natts jobb med att vara både sjuk, ledsen och hungrig.. Börja om från början igen..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?