AMF rockigt värre

2011-09-13
21:49:00
Idag kom Tommy vid halv tio kanske å skulle passa Liam. Så vid strax innan tio gick jag till AMF. Mötte typ halva klassen utanför så frågade varför dom var där å då var dom där för att det tydligen var knökfullt där inne. Tänkte att det nog inte var det men det var det.. Gick på en föreläsning å sen stack Marius, Carro, Iris och jag för att äta mat. Inte jag då men dom andra åt. Sen kom Jana å Josefin oxå =) Tog ett varv på stan så kom Matti å sen var det bara att gå tillbaka till AMF igen å gå på fler föreläsningar. Kunde nog ha tillbringat dagen med roligare saker men jag tänker inte klaga =) Har legat och myst med Liam till idol. Ibland är han så mysig så och ibland är han såååå trotsig. Å ja då är det ju såklart inte Liam utan Bertil :D Nu ska ja ta och se om lilleman vill sova =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?