3 September 2011 Lillpojken 3år REDAN =)

2011-09-08
00:29:11
Å ja i lördags fyllde mitt lilla bustroll 3år. Vart är dom åren kan man ju då undra? =) Vi tog ju iaf sovmorgon till nästan 9.. Då fick Liam öppna ett paket. Å sen satt han å lekte med lastbilen å bad om mer paket =) Jag packade upp det sista så allt var färdigt iaf =) Skulle ha kalas 13-16 å hade inte räknat med att alla skulle komma samtidigt men det gjorde dom minsann :D Så jag hade 17 personer i min lilla lägenhet. Hejja hejja :D När alla gått utan syrran å Meline så satte vi oss å kollade på en film. Sen knackade det på dörren mitt i filmen så jag går å öppnar å utanför står det en snubbe å presenterar sig som min granne då å pratar om ditten å datten.. Liam kommer ut till hallen å går tillbaka till Milli å säger lines pappa =) Så hon undrar ju varför vi står i hallen å kommer ut. Nästan så hon vek sig av skratt när hon såg en snubbe hon aldrig sett förr ;) När han gått satte vi oss å såg på filmen igen å helt plötsligt är det nån som går i hallen. Nästan så jag trodde det var grannen. Sa hallå lite försiktigt å Christian svarade. Då hade han gått rätt in utan att knacka för att han trodde det var massa folk kvar =) Efter filmen gick dom hem å jag å Liam var kvar. Strax efter 19 kom Fredrik å hämtade Liam å jag fick ju börja göra mig i ordning till jobbet strax efter å gå å jobba natt. Härligt =)












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?