Härligt och mindre härligt

2011-10-04
20:55:13
I fredags lämnade jag Liam och gick på praktik. Sen blev jag hämtad av syrran, Christian, Meline och Liam så åkte vi till Edane på kalas för att fira mamma som fyllde 46 tror jag =) Roland kom och hämtade Liam hos mamma så han fick vara med en stund på kalaset =) Sen vid sju typ kom linda och jag åkte med henne och brorsan till stan. Släppte av brorsan i stan å åkte hem till mig å hämtade mit leg å ner till konsum för att hämta ut ett paket å sen släppte Linda av mig hos mig. Det roliga på den här turen var att Linda glömde av att jag flyttat så när vi släppt av brosan åkte hon bara över vägen så jag frågade vart ska du och hon började skratta å sa just det du har flyttat =) hehe Min jacka var iaf snygg och den passade så tycker den var värd dom där dyra 700 kronorna :D Sen var det bara att traska ner till jobbet på Rajjens. Det var bara trevliga spelare och en ganska bra kväll överlag faktiskt =)

I lördags var det upp tidigt efter jobbet och gå på marten med mamma och Gudrun. Jag slösade bort 2000kr ca. Köpte 2 Ed Hardy tröjor för 900, En kofta och två leggins till mamma i present 500kr, 2 Toppar 180kr, 1 par byxor 50kr, 3 lådor kokostoppar 100kr, 2 leggins för 220 kr en bil för 60kr sen ca 200 kr på olika lotter å jag vann två gossedjur å en 100g choklad ;=) Ja ni ser onödigt ;) Men är så jäkla nöjd med mina ed hardy =) Sen åkte vi hem till gudrun å jag sålde min telefon till tommy för 200 ;) Och efter att mamma ätit upp kolsoppan så körde dom hem mig. Sen var det ju bara städa lite å fixa. Sen var det dags för jobb. Första gänget med killar som skulle spela var typ 5-6 stycken. En av killarna frågar direkt ska du med hem ikväll? Så jag frågade om han inte ville vänta lite å se om jag var bra först men han fortsatte att tjata så jag frågade hur gammal är du? han svarade stolt 21 å jag svarade oj så liten. Alla hans polare började gapskratta. Han förlorade sina pengar å sa du det blir fan inget ligga för dig inatt iaf ;) Sen hade jag en annan spelare på kvällen som satt i flera timmar å han tog i hand å pussade på handen osv. Så ibland har mna turen att få dom där trevliga spelarna ;) 01.33 gick en säkring så blev kolsvart. alla på dansgolvet stod å sjöng så det stod härliga till. Det tog ungefär 15 minuter att få allt att funka igen å allt var igång. Det var en väldigt bra kväll för min del ;)

I söndags sov jag tills syrran ringde å pratade med mig. Gick dit å bjöd över folk på halloween och sen bestämde vi oss för halloweenkläder. Sen gick jag hem och mötte upp Liam. Å så tog vi en promenad ner till affären i ösregnet. Underbart väder =) Sen tog jag en tidig kväll.

I måndags var det dags att gå upp tidigt å lämna liam å gå på praktiken igen. Var ganska dött idag. Sen var det dags att gå hem till syrran på kalas och fira hennes 25årsdag =) Sen hem. Gick å la mig vid typ elva så trött var jag.

Idag vaknade jag halv sju av att jag hade så förbannat ont. Kunde inte röra mig. Sen kom Liam upp å la sig hos mig å vi sov ganska länge. Gick nämligen upp halv tre. Då hade jag fortfarande sjukt ont. Vid kvart över fem skulle jag och syrran gå till nöjesbutiken å hämta mitt paket som jag beställt i present åt henne å då hade jag oxå ont såklart. Å nu när jag sitter här så bara hugger det till så blir nog en värre smärta snart igen. HATAR det här. vad fan är det som gör så ont? Aja ska ju till läkaren på måndag så det är ju snart. Å Idag fick jag brev om att vara hos tandläkaren 07.20. det borde vara olagligt att vara där så förbannat tidigt...
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?