Lite lite lite uppdatering igen då.

2011-11-11
22:17:17
Gud så dåligt det har blivit med uppdateringen av bloggen och nu händer det ju ändå saker i mitt liv.. Men jag har tröttnat på min bloggdesign å vill såklart ha en ny design då kanske de blir roligare att skriva igen =)

Lördagen den 22 Oktober jobbade jag på Tiki. Det är vad jag minns ;)

Fredagen den 28 Oktober jobbade jag på Rajjens. Christian följde mig hem. :)

Lördagen den 29 Oktober skulle jag ha jobbat på The Roof. Men bytte pass med chefen så jobbade på Tiki eftersom vi hade halloweenmiddagen innan =)

Onsdagen den 2 November röntgades jag på arvika sjukhus. Vet ni vad? Nu har jag inte njursten. Nu är vi tillbaka på ruta ett. VAD FAN ÄR MITT PROBLEM??? Plåtarna såg bra ut men smärtan är kvar. den är kvar hela dagarna varje dag nu.. Börjar vänja mig..

Fredagen den 4 November jobbade jag på Rajjens.

Lördagen den 5 November jobbade jag på Tiki. Och Amanda som jobbar i baren sprang å skrev en lapp å sen kom hon till mitt bord å gav mig lappen. På lappen stod det Amanda hennes nr å ett hjärta sen stod hon å gjorde gester åt mig hela kvällen =) Skickade iväg lufthjärtan å fångade in mig osv. Hon är ju lite charmig ;) haha Christian följde mig hem även denna helgen.

Måndagen den 7 November var min första praktikdag på Hemtex. =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?