Hemtex

2011-11-11
22:39:31
Jupp i måndags började min 3 veckors praktik å jag har valt Hemtex den här gången. Gissa om jag är sugen på att inreda mitt hem snart =) i julklapp önskar jag mig massa presentkort på olika heminredningsbutiker så jag kan shoppa loss å fixa mitt hem ;) Är ju inte kul om man måste betala själv ju ;) Jag trivs faktiskt väldigt bra på hemtex. Är lite tråkigt att jag inte får lära mig kassan. Var inga praktikanter som får lära sig det å de är ju lite synd. Det är trevlig personal där. Å vet ni vad? Vilken service dom har. Har kollat lite på personalen å dom hälsar på nästan alla som kommer in i butiken, dom kör med merförsäljning, frågar om om man vill bli medlem i kundklubben och idag var det en som glömt sitt kort. Personalen kollade eniro och ringde upp personen som blev glad. Vilken service må jag säga =) Denna veckan har gått fort fort fort =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?