Årliga halloweenmiddagen =)

2011-11-11
22:29:36
I år var vi i en lokal i fågelsången. Vi som var där var Jag, Liam, Milli, Meline, Christian, Mamma, Tommy, Brorsan, Linda, Dennis, Lina, Micke, Milla, Camilla, Martin och Sara. Så vi var ett helt gäng. Så vart det mat, gruppfoton, lekar och lite snack. Brorsan och Linda vann bästa manliga samt kvinnliga kostym å dom var utklädda till ett brudpar =) Och brorsan vann även lekarna i år. Vi var färdiga vid nio ungefär. Å eftersom jag skulle jobba utklädd på Tiki så behövde jag inte hem å byta om så var kvar å snackade ett tag efteråt innan jag gick hem å hämtade lite saker å sen gick jag till jobbet. Chefen spanade in min klänning å sen efter mitt arbetspass talade hon om att hon kör hem mig för jag fick inte gå hem =)

Nästa år har vi btw 10års jubileum å vi har redan börjat planera. Nästa år kommer bli större än störst =)


Snodd av syrran =)









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?