Tröttare än tröttast

2011-05-10
19:17:16
Liam vaknade vid fyra å ville se på film. Det gick en halvtimme så somnade han om i soffan så då tänkte jag att jag kunde gå å sova men precis när jag slumrar till så börjar Liam spy så var ju bara gå upp å torka å glömma det där med att sova. Så kom han till min säng å vi kollade på en dålig film. Sen skulle Liam gå å hämta sin saft men han kom inte tillbaka. Gick å kollade efter honom å då har han precis somnat i soffan. Så nu tänker jag passa på att SOVA.. Och snälla snälla Liam vakna inte.. Jag är så trött att jag mår illa. Måste tvinga mina ögon att vara öppna. Det är ju inte hälsosamt. Liam har inte ätit nåt idag men han har iaf druckigt ett glas vatten ett glas cola å två flaskor saft. Det är ju bättre än inget.. Skulle egentligen se desperata hemmafruar idag men jag orkar inte vara vaken tills dess så får kolla repris eller internet i morgon. Nu tänker jag sova för natten OM inte Liam vaknar vill säga. Natti natt
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?