Onsdag 25 Maj 2011

2011-05-25
23:25:57
Idag har jag betalat dom flesta räkningarna. Får väl betala resten den 27e kan jag tänka mig :( aldrig kul å betala sånt.. Sen gick jag och Liam till affären å köpte bröd å mjölk. Liam har vart underbar idag som vanligt =) Och mamma skulle komma hit fyra men kom tjugo i fyra. Jag blev förvånad. Och hon sa att jag skulle uppsöka läkaren så kanske får göra det snart då.. Sen gick jag till Olssons Brygga å träffade chefen å arbetskompisarna på ett personalmöte. Sen tog jag vägen förbi systemet precis innan stängning å sponsrade med nån krona inför fredagen ;) Sen hem å Lilleman stod på balkongne å vinkade å skrek MAMMA... Sen låste han upp dörren å släppte in mig :) Mamma och Liam hade diskat all min disk åt mig. Jätte gulligt av dom. Så jag bjöd mamma på pannkakor. Sen åkte hon å Liam blev stoppad i säng. Jag tog ett långt hett bad å sen såg jag greys å big brother. Nu har jag bäddat rent min säng å tänker krypa ner å lägga mig på mitt nya lakan =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?