Mammas lilla sjukling

2011-05-10
13:42:15
Eftersom Liam sov på soffan i natt så kunde han gå som han ville när han vaknade å det gjorde han. 06.17 kom han å kröp upp i min säng. Jag vill ju inte ha han i min säng egentligen men jag tänkte att det blir nog lugnast att ha honom där när han kom själv å är så sjuk. Han låg i två minuter innan han bad mig sätta på en film så det gjorde jag. Gick in å försökte somna om eftersom jag bara sovit 2 timmar. Men Liam kom å gick å spydde å sket så sova var ju inte att tänka på. Jag tvättade hans madrass i natt så den hängde jag på tork ute å så har jag startat en maskin med spytvätt.. Skönt man har egen tvättmaskin. Vid 9 kom Liam å la sig med mig i sängen igen å han somnade så det tog inte lång tid förrän jag med somnade. Sen vaknade han strax innan elva å väckte mig. Jag satte mig vid datan å kollade min mail. Fått lönebesked roligt. Å vid tolv somnar Liam i mitt knä liggandes med huvudet på skrivbordet så jag la han i min säng. Nu ligger han där å snosar å jag är lite avundsjuk för jag är väldigt väldigt trött än :( Om jag kryper ner å lägger mig i sängen finns ju risk att han vaknar å det är ju inte snällt att väcka sjuklingen. Men han är iaf gosesjuk när han är sjuk å de är ju det enda positiva =)

Tog en bild på min sovande goding på soffan i natt eller morse snarare :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?