Lördag natt söndag dag

2011-05-15
16:20:11
Stod å hängde på jobbet i två timmar innan det började komma människor. De var lite dött. Hade en del spel å även om det inte var mycket så var det bättre än i fredags =) Och terminalen skrev nog ut alla papper som behövdes å det var första gången för mig ensam :) Vid tolv började jag må så otroligt dåligt så jag skickade till chefen å frågade om man fick stänga bordet tidigare om det skulle bli värre. Sen stod jag å kämpade igenom lite spel när en kille säger du är ganska blek idag. Ja man tackar.. eller? Strax efter ett orkade jag inte mer så jag bad vakten hämta Ida å frågade om vi kunde räkna innan å det kunde vi. Mina spelare ville köra 5 sista innan jag fick stänga så det gjorde jag ju givetvis. Stängde bordet halv två å räknade allt med ida. Och sen gick jag tillbaka till bordet å räknade marker å skrev rapport osv. Då kommer en kille fram till bordet å frågar om han får spela med mig. Bordet var täckt med duk osv så han såg ju att det var stängt. Sa till han att det var stängt. Han frågade när jag sluta å jag sa nu. Då frågade han vad klockan var å jag svarade 1.48. Vad ska du göra ikväll? Gå hem och sova. Då undrade han om han fick bjuda mig på e ndrink. Jag sa såklart nej. Tror inte det är okej å stänga bordet tidigare för att ta en drink när man mår så illa som jag gjorde. Gick klockan två ungefär å hann till gamla mix mix innan jag spydde. Så hade jag inte stängt tidigare så hade jag spytt framför Ida när vi räknat å de hade ju inte vart så nice kanske. Ösregnade gjorde det oxå å jag var tvungen att gå till konsum för att posta rapporterna i en låda som töms på söndagar. Illa att ingen efter vägen töms på söndagar.. När jag kom hem gick brorsan hem till Linda å jag gick å la mig. Spydda lite mera innan jag kunde somna..


Idag väckte Liam mig vid sju. Jag gav han välling å bilar å gick å la mig igen. Sen vaknade jag vid ett av Liam igen så då var det bara ta upp han. Å så gick jag å la mig igen. Laim kom å bjöd på låtsas te å plastbröd å sa att jag skulle äta.. Undrar vad han fått det ifrån? Sen skulle han upp i sängen och hoppa på mig å det fattar jag inte varför han måste göra?? Iaf så har jag inte spytt idag ÄN. Å jag har bara huvudvärk å lite ont i magen så hoppas det inte håller i sig så länge för jag vill inte vara sjuk. Det är det jobbigaste som finns typ. Å så jobbar jag ju på lördag så då måste jag ju vara frisk.. Men nu kom min son så vi får väl sätta oss å gosa innan jag slänger han i säng tidigt typ sex ;) Nej fan det är ju live
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?