Liam bättre

2011-05-13
20:18:41
Liam väckte mig strax efter 6 å sa att han ville ha pizza. Det tyckte jag var alldeles för tidigt så jag gav han en smörgås ist som han vägrade äta å så somnade vi om. Sen ringde Madde från jobbet å frågade om vi kunde byta pass så jag fick ta det passet eftersom jag inte har nåt bättre för mig. Fredrik kommer hit å passar Liam. Liam har lekt idag å hjälpt mig att städa. Han är bättre idag alltså =) Medan jag dushade skulle Liam skura så jag gav han moppen å tänkte att han skulle skura med den hela tiden. När jag kom ur duschen höll jag på att ramla å slå ihjäl mig i hallen för han hade ju skurat väldigt blött. Jag hade ju inte räknat med att han skulle blöta ner moppen igen men det gjorde han å kramade inte ut den såklart. Men rent blev det nog. Nu ska jag gå till jobbet om 10 minuter så jag hoppas verkligen att Fredrik är här när som helst... Blir lite orolig. Liam sover iaf i soffan sen en timme tillbaka.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?