jobbnatt å lördag dag

2011-05-14
19:13:01
I natt jobbade ju jag. Fredrik kom 5 minuter innan jag skulle gå å Liam hörde ju pappa så han vaknar å säger PAPPA??!! =) Sen vart det jobb på Rajjens. Väldigt dött å det gick skitdåligt för mig. Fredagen den 13e ni vet. Jag är en av dom typerna som INTE ska göra något den dagen.. Sen kom jag hem å både Liam å fredrik sov så jag fick väcka Fredrik. När han åkte gick jag å la mig men somnade inte förrän vid fyra..


Idag vaknade jag av att chefen ringde å fråga om hon väckte mig. Jag svarade nej men det gjorde hon såklart ;) Kerstin är tydligen sjuk idag så chefen ville att jag skulle ta hennes pass ikväll på Rajjens. Brorsan gick med på att vara barnvakt. Skönt med lite extra jobb ;) Vid ett kom brorsan hit å så gjorde vi oss i ordning å gick på bilträff. Liam tyckte väl det var lite halvkul. Han blev lite trött fort. Så fort vi kom hem börja han prata om att sova ;) Vi gjorde tacos å sen hoppade Liam i säng å somnade typ omedelbart. Han har ätit välling, choklad å korv med bröd idag utan att spy upp det =) Brorsan ligger å sover i soffan å jag ska göra lite korsord innan det är dags att gå å jobba å hoppas på bättre spellycka idag än igår..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?