Fredag 27 Maj 2011 Dagen

2011-05-27
17:49:29
Igår skrev jag på anställningsbeviset för mitt tredje extra jobb.. Och ändå får jag inte tillräckligt med pengar för att ens ha en normal inkomst. men men en liten fot i arbetslivet iaf.

Idag har jag vart hos läkaren äntligen. Fick nytt recept på min medicin man skulle tydligen inte vara utan den så som jag vart OOPPSS :p Å så fick jag veta varför jag haft så ont i magen i 5 veckor. Det var lätt behandlat så jag får börja behandlingen i morgon eller nåt för idag ska jag ju dricka :D Fredrik ska hämta Liam efter sex så jag får väl börja göra mig i ordning å se om jag har nåt å klä på mig. Troligtvis inte eftersom det är fult väder :( Men men uppdaterar kanske om kvällen i morgon då =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?