De vart dött ett tag

2011-05-21
18:18:56
Igår vart det en dyr dag. Jag å Liam gick till Therese å Liam pussa å krama henne som vanligt =) Sen gick vi till leksaksaffären där jag bad Liam välja vad han ville. Han valde ett pussel å gick till kassan med det. Han kan ju inte ens pussla å jag hade räknat med typ hundra bilar.. Sen gick vi till Jysk å köpte två lakan till mig å Liam fick syn på en stor traktor så den ville han ha. Det fick han. Så hans leksaker gick på 178kr å jag som trodde det skulle bli dyrt haha. Sen gick vi hem å väntade på mamma å Tommy. När dom kom åkte vi å tog en pizza. Pizzagubben drog för mycket pengar så jag fick tillbaka kontanter. Å så säger dom att man inte kan ta ut på pizzerior ;) Sen vart det storhandling på konsum. Gick på 1938kr aj aj aj säger min plånbok. Men men mat behöver man ju.. Sen åkte Liam med mamma å Tommy hem för att se på traktorn tidigt på morgonen.. Jag la mig vid typ halv två å förväntade mig en sovmorgon..

Idag vaknade jag halv elva å strax efter ringer mamma å säger att hon lämnar Liam en stund. Han var här en stund medan dom åkte å kollade på en hund dom kanske ska ha. Jag har putsat fönster men det ser inte så rent ut för det. Å så har jag plockat upp leksaker, diskat, tvättat osv. Men dammsuga å skura gör jag nog i morgon för nu vill jag nog mysa ner mig i soffan med lite cola å gottigheter å göra korsord innan det är dags å gå å jobba sista passet denna månaden. Blir The Roof idag :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?