Ännu en sjukdag

2011-05-11
16:54:14
Jag och Liam låg å kollade på en rysare i natt.. Den var ju inte särskilt läskig men det hade jag ju inte räknat med heller. När filmen var slut vid halv två la jag Liam i soffan där han somnade. Jag tänkte att jag nog inte kunde få sova så länge men det var värt ett försök. Jag somnade vid två typ å vaknade av mig själv klockan tolv i morse. Jag var tvungen att gå upp å titta till Liam det första jag gjorde så att han var okej å de var han. Han låg å stirrade upp i taket så jag tackade honom för att han lät mig få sova. Men han är så slö att han inte rör sig å pratar knappt. Annars hade han nog gått in till mig när han vaknade elelr skrikit eller nåt. Jag tog med honom till min säng å vi kollade på en film med en flygande bil. Ser vi filmer med bilar brukar Liam säga bil.. mamma titta bil. massa bilar bil bil bil osv.. Men under den två timmar långa filmen sa han bil flyga å de var allt. Efter filmen sa han att han ville ha mat. Jag gav han en smörgås å satte honom i fotöljen men han vägrade äta. Inte ens om jag matade honom ville han ha. Jag gick å hämtade lite vatten åt han å när jag kom tillbaka sov han i fotöljen å där har han legat å sovit tre timmar. Så ja han är ju inte jätte rörlig idag. Men febern är mindre än igår iaf..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?