21 Maj 2011 Lördag

2011-05-22
14:20:51
På jobbet var det dött när jag kom. Sen kom Madde å vi pratade lite innan hon gick ner till Tiki. Sen var det dött till halv tolv. Då började det komma folk som ville spela med mig =) Vakten var ju uppe och prata med mig. Sa att han behövde nog ta ett varv i stan så han visste vart saker låg när folk fråga som typ vart Jimmys låg. Jag frågade då vart det låg å han sa pizzan där å pekade å jag frågade jaha menar du viktors? han bara ja du ser ;) hehe Hade även bråk vid mitt bord. En snubbe som blev arg på mig men efter en tillsägelse å en omgång spel till så blev han tyst å skötte sig så han fick vara kvar.. Kassarapporterna funka inte så vi fick skriva manuellt. Men det gick nog bra för mig iaf =) På väg hem mötte jag Simon så vi tog följe på Timmys ville han att jag skulle vänta medan han köpte mat så det gjorde jag eftersom jag är så snäll =) Sen kom vi till gamla mix mix då fick han skjuts hem å jag tyckte det var onödigt att åka med ett kvarter =) Sen på Jacobsgatan mötte jag min granne å hans kompis. Grannen sa att han bara lägger märke till mig när han är full å de var ju så synd. Men så vitt jag vet har jag allt vart ute när han kommit hem från affären så han kanske inte ser så bra nykter ;) hehe. Gick hem å bytte kläder å sen gick jag ut igen. Skönt att vara ute å gå halv fyra på morgonen när man inte har något bättre för sig =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?