10 Maj uppdatering...Klockan 01.35

2011-05-10
02:01:04
Idag gick jag och Liam upp vid tio. Vi åt frukost och såg på tv. Dom har tagit bort dom flesta disney kanalerna för oss. Just precis dom kanalerna Liam tittar på. Vad fan är det för skit? Jag bytte ju kanalpaket bara för att få just dom kanalerna och tv11.. Får ringa å klaga på TELIA..... Vid två gick vi till konsum å handlade lite mat. Fick bli hamburgare idag för jag orkade inte laga något mer avancerat =) Sen kom postbilen å det tyckte Liam var skitkul. Framåt kvällskvisten fick Liam en sticka i foten å jag äger inga nålar eller pincetter eller annat som kan vara bra att ha så jag fick ringa in min akuthjälpare. Linda hade en pincett som hon å Chrille kom hit med. Sen tog vi hela gänget å gick till Timmys å köpte glass. Liam fick en ministrut å alldeles för mycket glass. Den var så stor att han inte ens kunde hålla i den själv. Så fick hälla över glassen till en bägare å så åt han lite mindre än halva glassen innan han var nöjd.. Sen gick vi till konsum. På vägen plockade Liam å Linda blommor. Eller blommor och blommor MASKROSOR ;) Liam tyckte de var fina blommor så Linda fick sig en kompis för Linda är den enda jag vet som tycker dom är fina. Efter affären gick vi hem var för sig. Insåg att klockan var över läggdags för länge sen. Så Liam kom i säng klockan 20. Jag såg på bröderna Karlsson. Bra film faktiskt. Å då vaknade Liam till i slutet. Jag frågade vad det var men det var inget så jag gav han välling å sa god natt igen. Men han somnade inte om. Satte på en ny film å den var oxå bra. Mitt i filmen tar jag upp Liam å vi sitter å kollar på den tillsammans. Vid 12 lägger jag honom igen och typ halv ett spyr han som en gris. Det bara forsar ur floder.. Och spyor är det äckligaste jag vet. Han spydde ner sig själv så jag fick bada han. Å så frös han så han skakade så jag tog på han pyjamas. Nu går han runt å myser. Har läst lite böcker. Å varje gång han känner att han behöver spy så går han till en handduk på golvet som jag lagt ut å så spyr han på den å går vidare. Nästa gång det är dags att spy går han tillbaka till handduken. Nu sitter han i mitt knä å myser. Han har inte feber. men mamma säger att det nog är magsjuka ändå. min lilla guldklimp är sjuk :(

uppdaterat nu linda ;)
Postat av: Linda

Kul me uppdatering :) hihi!

Kramar på Liam å hoppas han mår bättre snart!

Kommenterat -  Datum: 2011-05-10 Klockan: 12:29:37     URL: http://www.grodislinda.blogspot.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?