Onsdag 23 Mars 2011

2011-03-24
17:32:36
Vaknade vid sju av min goa son. De var iaf fint väder att gå en promenad. Liam var ju inte jättemedgörlig men till slut kom vi iaf iväg till dagis. Kom en kvart för sent men de gjorde ju inget som tur var. Sen gick jag till The Roof å satte mig en halvtimme tills Sara och Christopher kom. Då var det dags för prov. Vi fick svara på olika frågor om jobbet. Sen spelade vi lite mera Black Jack. Vid ett fick vi sluta så jag gick hem en timme. Sen var det bara att gå och hämta Liam igen. Handlade på palmviken på hemvägen. Hann typ precis bara komma innanför dörren förrän mamma kom och skulle hämta upp oss. Så jag, Mamma och Liam åkte till Norge och köpte en jäkla massa blöjor :( Så nu är jag mega fattig igen. MEN Liam har iaf blöjor i några månader får jag hoppas. Köpte 18 paket blöjor.. Sen stannade vi i charlottenberg å köpte lite alkohol till 1 April, Hälsade på Linda och mamma köpte godis å ciggpapper. Efter det åkte vi till Charlottagrillen och åt lite mat. Det slutade med att Liam satt i mitt knä å matade mig med mina egna pommesstripes. Mamma skrattade iaf åt min stora pojke =) Kom hem vid kvart över sju eller nåt så Liam fick vara uppe lite längre än vanligt men somnade gott.. Sen kollade jag på Greys Anatomy å Big Brother innan jag gick och la mig.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?