Och idag är en ny dag =)

2011-03-28
17:04:44
Idag gick jag upp 07.20. Tog upp Liam tio minuter senare å gav han frukost å satte på tvn åt honom. Där satt han å käkade sin frukost i lugn och ro för ovanlighetens skull. Och han var medgörlig när jag skulle klä på han. Strax innan 08.30 gick vi ner till källaren och hämtade vagnen å begav oss till dagis. Ovanligt att ha honom där en måndag =) När jag lämnat honom gick jag hem å satte mig vid datorn kanske lite för länge. Sen ringde Linda och jag blev lite förvånad. Hon undrade om jag ville ha jobb å de vill man ju alltid. Var en som hon jobbat för innan hon fick jobb som ringde å frågade om hon var intresserad. Så jag fick nret till chefen å ringde å snackade med henne så nu ska jag på intervju på torsdag =) Hoppas hoppas hoppas =) Är bara ett till extra jobb men två extrajobb är ju bättre än inget alls. Sen vid ett var jag på möte med en som har hand om oss arbetslösa ungdomar. Hon var riktigt trevlig. Verka vara en härlig person så blir nog nice. Efter mötet gick jag till Linda och "plockade upp henne". Vi gick till dagis och hämtade Liam. Han skulle sitta i vagnen med mina solglasögon på sig och samtidigt hålla Linda i handen. Min lilla charmknutte =) Sa hej då till Linda vid styckåsen å gick hem med Liam. Nu sitter han å kollar på stora maskiner. Ska strax börja med nåt å äta kanske.. :)

Jo förresten fick mitt schema igår. Härligt =) Vi har månadsschema så ser bara hur jag jobbar i april. Har mitt riktiga ensamma pass den 9 April. Läskigt. Så i April är jag bara ledig den 8e, 22e och 23e april. Annars jobbar jag dom andra fredagar och lördagar. Skönt faktiskt.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?