Liams tandläkarbesök =)

2011-03-02
19:32:45
Gick upp vid åtta idag. Liam fick leka lite med bilar å äta frukost innan vi begav oss till tandläkaren. Liam gick själv så tog ju lite tid men vi var ändå där 20 minuter för tidigt. Liam satt å lekte i väntrummet. Är ju inte jättevan att han går runt å leker men han börjar bli stor nu min lilla skatt =) Sen kom vi in till tandläkaren. Hon sa att Liam hade 8 tänder där uppe och 8 där nere men är även 2 på väg där nere så snart har han alla =) Och gluggen växer han kanske i =) annars blir det tandställning.. Lik sin mamma ;) haha När vi var färdiga gick hon och hämtade en bil till Liam å han blev världens lyckligaste lilla kille =) Så gick vi hem å jag diskade å Liam fick sova middag. Han som skulle kolla på min lägenhet dök aldrig upp.. Det är ju ganska irriterande om man säger så. Resten av dagen har jag smsat med Terra. Fan vad kul vi ska ha. Längtar ;D Älskar den tjejen :) Nu har Liam badat å hoppat i säng å jag har tv11 på prov så gissa om jag ska se big brother idag :D
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?