Lång tisdag =)

2011-03-02
19:17:51
Gick upp vid 7. 8.22 gick jag och Liam hemmifrån. Lämnade honom på dagis å gick vidare till Hannas nya lya. Den ser precis likadan ut som den förra så kändes lite konstigt =) Hennes mamma kom dit oxå. Lisbeth frågade om jag ville ha en smörgås å jag sa nej. Så när dom ät frukost så säger hon vill du ha ost eller korv. Jag sa att jag inte ville ha men det ville hon inte höra på så jag fick en smörgås ändå. Efter frukosten gick Hanna och Lisbeth upp å städade gamla lägenheten å jag passade Xandro och Tolia. Efter 2 timmar kommer dom ner igen å börjar massera varandra å sen är det dags för mig att hämta Liam och Lisbeth åkte hem. När jag och Liam kom tillbaka bjöd hanna på klyftpotatis å kött. Riktigt gott =) Sen gick Hanna upp å städade resten medan jag passade ungarna. Närmare kvällen började dom busa å springa runt annars satt dom mest å såg på tvn =) 18.30 blev Hanna färdig. Vi klädde på alla ungarna å gick ner till konsum. Där sa vi hej då medan hon handlade på Ica å ja på konsum. Kom hem vid 20 å Liam somnade i vagnen på väg hem så han somnade om gott i sin säng så fort vi kom in. Å kan säga att Linda skrämt mig lite med hennes kommentar om vårat kvarter men sak samma. Var bara höja volymen på mp3n å gå som vanligt ;) Jag somnade vid 22 ungefär.

Måste bara säga att det är lycka att se Liam springa runt å gapskratta å busa med kompisar. Älskar min underbara goa unge..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?