Helgen 25-27 Mars

2011-03-28
16:53:13
Fredag: Våffeldagen. Men jag orkade inte göra våfflor så Liam fick en liten chokladbit ist =) På eftermiddagen åkte han till mamma å jag fick roa mig med att dammsuga lägenheten. Sen var det typ dags att göra sig i ordning för jobb.. Provpass på The Roof med Marina. Det gick hyfsat okej. Slutade 01.15 så gick raka vägen hem å la mig.


Lördag: Sov till halv tolv. Skönt med sovmorgon =) Klockan tolv lämnade mamma Liam å han gosade å vi lekte en timme. Sen stensov han. Så jag la han i sängen. Sen kom Siv med blommor till mig som grattis för mitt nya jobb =) Lämnade över en väldigt sovande Liam. Han fick iaf en puss innan han åkte med farmor hem. Sen gick jag ner till affären och handlade lite onyttigt att mysa med. Sen var det dags att bege sig på jobb.. Jobbpass på The Roof med Kerstin. Det gick oxå ganska bra faktiskt. Behöver bara öva upp min räkning lite så ska det nog gå smärtfritt =) Chefen jobbade på Tiki så när hon kom hade hon med sig min väst så nu är jag helt arbetsklädd oxå =) Det kändes mycket bättre måste jag säga. Skulle sluta halv tre men baren kom så sent så kom nog inte därifrån förrän närmare tre. Sen när jag kom hem kunde jag inte somna förrän vid typ 6 tiden.


Söndag: Sov till halv två. GUDOMLIGT =) Vid tre kom Liam hem. Lika sovandes som jag lämnade han så frågade om han sovit hela tiden men han hade vart vaken sa hon =) När han sovit i tre timmar typ så gick vi till affären å handlade lite. Sen gick vi hem å gjorde våfflor å myste med eftersom han inte fick några i fredags. Sen vid nio fick han somna om i lugn och ro. Jag kollade på big brother och roade mig med korsord som den gamla damen jag är =) Blev en tidig natt =)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?