Fuskspel

2011-03-20
19:56:55
Jag ställde inte klockan idag för jag tyckte inte det behövdes. Men så vaknade jag av att mamma ringde klockan 10 och då hade jag fått sms av Fredrik om att han var i stan vid halv elva. Då fick ju jag lite bråttom. Drog på mig morgonrocken å väckte Liam. Gjorde i ordning honom. Han satt å åt frukost när han kom så han fick ta med sig smörgåsen. Frukost på resande fot :D Jag gick å la mig igen å läste ut min bok och sen var de bara räkna lite igen å klä på sig arbetskläderna å traska ner till The roof. Var lite konstigt att se Christoffer utan mössa =) Var chefen Sara och arbetskollegorna Madde, Marina och Kerstin som var där för att spela med oss. Så jag fick vara på Tiki å öva med två å christoffer fick vara på The Roof å öva med två. De gick inget bra alls idag. Jag har en hel del att tänka på verkligen. Shit alltså. De gick ju ut på att dom skulle sitta och fuska med mig å att jag skulle reagera men är ju inte alltid man gör det helt enkelt..  Och nu är det två pass till innan jag ska ut å få mina första jobbpass. Ska jobba fredag och lördag. Jag ska jobba å en kollega ska titta så jag gör rätt kan man väl säga å de känns ju iaf bättre än att jag skulle börja helt ensam. Är iaf väldigt nervös för jag blir så osäker när jag inte riktigt är säker. Blev det krångligt nu? Vi fick iaf sluta redan vid kvart över fem så jag traskade hem å hann kolla datan innan Liam kom hem kvart i sju. Vi lekte med bilarna i sängen å sen hoppade han i säng. Tror han precis somnat. Han skulle ha extra mat å grejer idag så tog lite tid å somna. Ska se big brother å sen sova. I morgon blir det träna träna träna på Black Jack..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?